Kantoor van de toekomst

Webinar

De grootste hindernissen, de mogelijkheden en de concrete aanpak

Dit webinar heeft plaatsgevonden op 15 april 2021. Laat bij ‘ontvang opname’ je gegevens achter en ontvang de link om het webinar terug te kijken per e-mail.

Het kantoor van de toekomst ligt sinds 2020 bij velen onder een vergrootglas. Een groot deel van de beroepsbevolking werkt immers thuis. Dit heeft ons gedwongen kritisch te krijgen naar businessmodellen en strategieën. Tegelijkertijd zijn we aan het denken gezet als het gaat om duurzaamheid én het optimaal faciliteren van medewerkers. De praktijk leert dat veel organisaties worstelen met de transitie naar een hybride werkomgeving, een ‘virtueel kantoor’ waarin digitaal en op locatie werken naadloos op elkaar aansluiten. Vaak is dit het gevolg van een niet wendbare en inflexibele organisatie. Dit maakt innovatie en een vlotte realisatie van het kantoor van de toekomst een weg vol met hindernissen.

Wij hebben organisaties uit de publieke en private sector gevraagd naar hun grootste uitdagingen, visie en strategie op dit vlak. De opvallendste resultaten delen we tijdens deze webinar sessie. Uiteraard gevolgd door concrete conclusies een aanbevelingen.

Key take-aways zijn antwoord op de volgende vragen:

  1. Hoe faciliteer je de juiste medewerkers experience, zowel remote als on-site? (people)
  2. Hoe richt ik mijn processen en tools in om de juiste inzichten te realiseren? (proces)
  3. Hoe kan ik tegelijkertijd mijn MVO-beleid en de bijdrage aan de samenleving vergroten? (planet)
  4. Hoe borg ik verdere digitalisering met draagvlak binnen de gehele organisatie? (technology)

Datum: donderdag 15 april 2021 van 11.00 tot 11.30 uur
Spreker: Joost van Wieringen, Manager Strategy & Marketing bij Telindus

Blijf up to date! Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Blijf up to date! Meld je aan voor onze nieuwsbrief.